Hatar kaxiga små skitungar!



Sassa svarar: Jag slog till honom för att han kaxa så jävla sjukt mycket. Och det värsta jag vet är små kaxiga skit ungar, som tror att de är äldre än vad de är, och kaxar mot sånna som är äldre än de. Så jag tyckte att han behövde en riktig smäll för att ''vakna upp'', för mig ska man inte ''mucka'' med. ;)
Asså när jag säger 'skit unge', menar jag inte att han var 5/4 år, utan han var bara ett år mindre, altså gick han i sexan, och kort som FAN!

Bara för att jag har ett bra självförtroende och älskar mig själv, betyder det inte att jag inte har ett hjärta...! Jag skulle aldrig kunna slå en liten 4 åring, eller så.
På en skala 1-10.... så kanske det var... 5,5 ?! Haha vet inte riktigt...


Hatar egentligen att ta google bilder, men denna passade så perfekt till detta inlägget. En kaxiga liten skit unge! haha.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag hatar också kaxiga småungar.

Jag skulle lätt kunna slå till en 5-åring bara för att visa att jag är den som "bestämmer" fast bara om dom håller på och kaxa sig sig förståss...

pözz

2011-11-25 @ 15:09:39
Postat av: Anonym

hahaha asso hur jävla omogen är du och slår yngre ?

bara för att han var kaxig behöver du inte slå han, så omoget!!

för det första är det inte coolt!

för det andra om du inte tål kaxiga små ungar kan du ju bara skita i dom !!

VÄX UPP FÖR FAN!!

2011-11-25 @ 15:26:10
Postat av: Emmie

Du där uppe, du kallar henne omogen, men själv vågar du inte ens skriva ditt namn, OMOGET, VÄX UPP FÖR FAN!!

2011-11-25 @ 18:59:32
Postat av: Emelie

Asså.. Man är modig om man vågar kaxa mot äldre, men om man kaxar mot yngre så är man bara feg.. Ett faktum :)

2011-11-25 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0