Fuck what others think and do your own thing

Jag och Sassa har kommit överens om att jag/vi bara ska göra 2 (max 3) inlägg om dagen. Det kommer ju bli en aning svårt eftersom att det är så sjukt kul att blogga. Men vi vill ju inte förlora läsare bara för att vi bloggar för mycket. Om ni tycker att detta är en dålig idé så kan ni ju kommentera. Ju fler som kommenterar, desto större chans att vi börjar blogga oftare igen.


Sjukt gammal bild på mig och Sassa. Skolavslutningen 2009 (?). Vi garvar alltid lika mycket åt mitt ansiktsuttryck.


Kommentarer
Postat av: Amanda

bloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggabloggablogga!!!!!!!! :D

2011-11-14 @ 21:19:57
URL: http://pandarabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0