Första advent

Första advent idag då. Äntligen kan man börja räkna ner hur många veckor/dagar det är kvar till jul. Tråkigt att det fortfarande inte har snöat något. Istället stormar och regnar det. Typ sämsta vintern på länge.

Har precis varit på IKEA i några timmar för att hitta lite nya möbler till mitt rum. Jag känner att jag har bloggat alldeles för mycket om rummet nu. Så detta blir antagligen det sista inlägget. Kanske bjuder på några före och efter bilder när allt är klart. Fast bara om ni läsare är intresserade av att se förstås.




Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag är verkligen intresserad!!!

Hoppas det blir snyggt och att du blir nöjd;D

2011-11-27 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0