Ett långt svar till (ALLA) er läsare!



Sassa svarar: Vill bara säga TACK till dig, ''hannah montana'' haha. ;) Kul att kändisar börjat läsa mig blogg, justin bieber kommenterade ju förut.. och tydligen har han lärt sig svenska oxå, det var ju kul! :D Haha nej men ärligt talat,

asså vad jag/man än skriver kommer ni ändå aldrig att bli nöjda. Om jag nu skulle sluta säga att jag är perfekt och så, skulle ni sluta hacka på en då ? NEJ, det skulle ni inte. Utan ni läsare måste ALLTID ha något att störa sig på, ni måste ALLTID, skriva taskiga kommentarer, vad det än är. Nu tar jag Kenza som ett exempel, är hon bitchig ? Provoserar/provoserade hon ? Nej det gjorde hon inte, men hon får ÄNDÅ skit, hon får oxå en del taskiga kommentarer, kanske inte lika mycket som vissa andra bloggare som Kissie (och jag?), men hon får fortfarande taskiga kommentarer. Så i vilket fall blir ni läsare aldrig nöjda.

Skulle faktiskt vilja se er som kommenterar en massa skit driva en blogg. Och efter att ni har skaffat blogg och haft den ett tag skulle det faktiskt vart roligt veta om ni fortfarande skulle kommentara en massa skit. Gissar på att ni inte skulle det, kanske för att få läsare eller så, men inte riktigt menat.

Och ett litet svar till er som kommenterade: Haha nej, jag sitter tyvärr inte och bölar, för jag tar inte åt mig av sånna som er som sitter bakom en skärm och skriver anonym och det har jag sagt tidigare. Det bevisar bara att ni är svaga, och mycket svagare än jag! Medans jag visar upp mig själv på INTERNET, som vilken jävla person som hälst kan se. Så nej, jag tar inte åt mig. Och om jag nu tycker att jag är perfekt så LÅT MIG TYCKA DET!!! Försöker ni få mig att få sämre självförtroende, så att jag ska må dåligt, elr vad ?

Och ni som tror att jag skriver att ''jag är perfekt, och har ett jättebra självförtroende'' för att jag egentligen har ett dåligt självförtoende, har fel! Ärligt talat så gör jag det för att visa att jag inte blir/har blivit påvärkad av det ni skriver/säger, att jag fortfarande har samma självförtroende, att det varken har blivit mer eller mindre.

Där fick ni se min lite mer seriösa sida!

PS: Jag tycker fortfarande att jag är perfekt!
;)


Kommentarer
Postat av: Magda

HeHe.

Det har jag gjort också, (fixat en blogg, med lite bilder på mig själv) även om jag inte kan logga in på den längre, så nu var det slut med att vara en feg jävel, men, men..

Jag tycker om mig själv, och jag är inte perfekt, men det står jag för...

JaJa, puss från lilla mig;D

2011-11-18 @ 18:36:56
URL: http://magdaforever.blogg.se/
Postat av: sgardhaerh

ska du gråta också

2011-11-18 @ 19:32:48
Postat av: sgardhaerh

btw jag älskar att det är ser du näsan reklamer på er blogg

2011-11-18 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0