Doctor, here i come..

Tjena älsklingar!

Hur mår ni ? Jag mår iallfall inte bra! Har haft skiiiit ont i huvudet de två senaste dagarna, har prövat värktabletter och allt sånt skit men inget funkar, så imorgon ska jag till läkaren/doktorn(?). Det konstiga är att varje gång jag sätter mig vid datorn börjar det värka ännu mer. :S Mina föräldrar misstänker att det kan vara syn problem eller något sånt liknande, men jag ser jättebra så jag vettefan inte... men jag tror, och hoppas att det inte är det iallfall.

Om jag inte skulle haft ont i huvudet nu så skulle jag ha suttit och fixat headern, men eftersom att jag har så ont så ska jag försöka att undvika datorn ett litet tagg. Wish me luck! ;)

Men ni behöver inte oroa er, jag mår bra annars, i'm a strong person. ;) haha.
Men designen blir nog klar antingen imorogon eller på torsdag, om mitt huvud tillåter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ser bra :)

Men vissa har så dom måste ha glasögon linser eller nå för annars för man ont i huve. känner nån som har så :)

Fast du kanske inte har så

2011-11-02 @ 01:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0