Chill söndag...?

Var precis inne på Kissies blogg, och såg att hon hade tipsat om en ''tränings app'', som jag precis laddade ner och tänkte pröva, verkar bra iallfall... Alltid bra att träna lite och bli av med lite ''onödigt''.
Sen efter att jag tränat lite ska jag ta ett riktigt skönt bad, vi har en ''massage dusch'' typ, fot massage och rygg massage, och typ huvud massage. Så det ska bli riktigt skönt!!





Våran dusch!

Sen efter att jag är klar, ska jag läsa en bok jag har lånat från biblioteket ''fatta eld'', skit bra är den! Tro inte att jag är någon ''läs nörd'' nu, för det är jag verkligen inte, jag hatar egentligen att läsa... Men den här boken är verkligen jättebra, + en annan vampyr bok, haha.

Så det blir verkligen en ''chill söndag'', ska lixom bara ta det lungt nu, vackra tjejer som mig behöver verkligen slappna av ibland, och inte stressa lixom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har också en sån durch

2011-11-13 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0