Blodknoge

Hade spanskaprov idag. Och det var väldigt lätt faktiskt. Denna gången hade jag inte heller pluggat, men det verkar ju gå bra för mig ändå ;) Har kört någon "lek" med några killkompisar på skolan som heter "blodknoge" eller nåt. Det går ut på att man ska snurra ett mynt och peta på det utan att det slutar snurra. Och när någon välter myntet så ska alla andra skjuta på personens knogar. Ni förstår antagligen inte alls vad jag menar, men ont gör det i alla fall.



Såhär såg min hand ut efter en omgång i England. Den ser precis likadan ut nu, men jag orkade inte ta kort på den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

emo - du gillar smärta?

2011-11-23 @ 16:07:26
Postat av: Anonym

Men FY!!!!

Vad onödigt, fast roligt;D

2011-11-23 @ 20:22:56
Postat av: Sara

Ofelia då ? tur att jag kom i tid och drog upp dig ur bordet ? <3 annars kanske du skulle spelat tills du fick blod på kläderna ? :D

2011-11-25 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0