Black

Halou!

Shet, vilket väder det är idag! :O Det blåser (och regnar) ju så sjukt jävla mycket. Man kan ju knappt gå ut, eller man vill ju lixom inte.

I fredags när jag var sjuk åkte min mamma till stan för att köpa lite kläder åt mig. Egentligen så ska man inte köpa kläder till mig utan att jag är med, för när det gäller kläder så är jag sjuuukt... nogrann (?) Haha, hittar inte ordet.
Men detta jag ville ha var ju inte så svårt, en vanlig svart tröja till armbågen, och ett par svarta ''jeansleggins''. ;)
Skulle egentligen åka till stan idag för att köpa lite mer kläder och nytt smink, men gissa om jag hade lust att gå ut i detta vädret... ? -.-


149 :-


299 :-
Haha, dessa byxor är alldeles för stora/breda. Mina ben är typ hälften så smala(nästan), och jag hatar breda byxor! Får se om jag hittar ett par tajtare. ;)

Nu ska jag in i duschen!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har fan ändrat mig, Sassa är såå het så man bara vill ****** med henne :D

2011-11-27 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0