Älskar mina läppar! <3

Tjenare babes! Har inte så mycket att säga, var i skolan idag, helt vanlig dag lixom. Denna veckan är det inte så mycket läxor och prov så jag ska försöka att updatera lite mer.

Har jag sagt att jag typ älskar mina läppar eller ? Så sjukt snygga är de! :* Love them! Men jag funderar faktiskt på en läppförstoring när jag blir lite större, typ... ? Vill att de ska va litte fylligare och mer ''put aktiga'' lixom, så man slipper puta på de hela tiden, så att de lixom är så naturligt, eller vad man nu ska säga. Haha ni fötstår mig säkert ? Om ni inte är typ dumma i huvudet altså...





Bli inte för avundsjuka nu.
Förstår om ni blir lite ''puss'' sugna nu. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

e-u-w

2011-11-14 @ 16:35:21
Postat av: Anonym

Hating her Won't make you pretty -.-

2011-11-14 @ 18:02:18
Postat av: Nickis

Haha fortsätt skryt på, visst man ska ha ett bra självförtroende men det går "lite" överstyr nu,



HAHAHAHAHAHAHAHA FÅR VI VETA ATT DU ÄLSKAR DIN NÄSA NÄSTA GÅNG ELLER?

ELLER DIN MAGE ELLER DIN RUMPA ÄR SÅ JÄVLA HET, FÖRLÅT MEN JAG KOMMER ALDRIG FÖRSTÅ DIG

Offi gjorde ju ett inlägg om att ingen är perfekt, du är inte det, så du kanske ska sluta hålla på?

HAHHAHAHAHA DETTA ÄR NÄSTAN LITE KOMISKT!



2011-11-15 @ 21:42:31
Postat av: 112

Boast is always a cry of despair, except in the young it is a cry of hope!



Hating her won't make you pretty.



She can't helps that she is a bit "weird"



This blog is her life.



She is born to be stupid.



Have a good "life" Sassa.



2011-11-15 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0