Vinter igen ?

Imorse vaknade jag av att Amanda smsade; DET SNÖAR UTE D:
Självklart trodde jag att hon bara drev med mig, men man kan aldrig veta när det gäller henne ;)
Så därför klättrade jag ner för min höga loftsäng och gick sedan och tittade ut genom mitt sovrums fönster. Men eftersom att huset fortfarande var instängt bakom ställningar och "inslaget" i ett slags tält så kunde jag ju inte se ut så tydligt.
Därför var jag rätt säker på att hon bara hade försökt lura mig.

En kvart senare gick jag ner i köket för att göra frukost, och det var då jag upptäckte att det faktiskt snöade ute.
Men för fan! Det är ju maj! Det är sommar om 1 månad! Vintern ska inte komma tillbaka förrän om mer än ett halvår typ :o

I bilen påväg till skolan:





// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0