Valborg

I Lördags så gick jag Linnea, Louise och Linnea ner till Härlanda vid 5. När vi kom dit bestämmde vi oss för att gå runt tjärnet, något jag ångra stort. Vi gick typ in i något träsk eller något :S Det var alldeles lerigt och blött och jag hade på mig ett par vita skor som blev blöta och bruna av leran -.-' Samma sak hände med Louise, fast hennes blev inte lika smutsiga som mina.

Jag orkade egentligen inte gå runt tjärnet eftersom att jag hade GÅTT från redbergsplatsen (ungefär där jag bor) till härlanda. Och det var en jävligt långt att gå. (för mig) Jag är absolut inte en sån som älskar att gå eller idrotta. Jag brukar inte äns orka vara med på gympa lektionerna. Men egentligen så skulle jag gymma på morgonen, men eftersom min mamma var sjuk så kunnde jag inte det och bestämmde mig för att gå istället.

Ialf, efter att vi hade ''smutsat ner oss'' gick vi runt och typ kollade efter folk. ;) Sen så träffade vi på några ''människor'' ... eller borde jag verkligen kalla de för männsikor ? :S Jag tycker verkligen synd om sånna personer. De har det nog väldigt svårt i sitt liv. De har väll blivit mobbade någon gång och måste därför säga taskiga saker till andra. Stackarna. Men det roliga är att de muckar med fel personer. Haha.

Nog om det.
Sen så skulle ju brasan tändas, vilket inte alls gick bra. Det brann bara små lågor i typ några sekunder och sen så slockna de :S Så detta året sög de på att tända brasan. Den brann ju inte helt lixom...

Sen i slutet blev det jättekallt och jag hade nästan inga kläder på mig, så jag börja skaka jättemycket och blev alldeles yr. Men jag hade min lilla värmebjörn halva vägen (Lollo)
Så när jag kom hem tog jag en riktigt varm och skön dusch. ;)


Kommentarer
Postat av: inte enzo

håll käften sassa snopp svara den här fråga varför kallar du dig sassa och inte snopp

2011-06-14 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0