brun utan kräm ?

Det känns piss just nu, har varit sjuk hela helgen och igår ''prövade'' jag att gå till skolan men jag mådde inte alls bra så jag gick hem. Och så är jag sjuk idag oxå -.-' Inte alls kul..
Jag hade svenska prov förra veckan men det gick tydligen dåligt för mig så min lärare sa att jag får göra om provet nu på fredag. Nu har jag både svenska och spanska prov -.-' så jag måste verkligen plugga.
Det har varit jättefint vänder de här senaste dagarna, då har jag nästan bara solat men jag blir aldrig brun hur mycket jag än solar så jag ska köpa en såndära sol kräm som ''tar'' åt sig solen så att man blir brun lite lättare, får hoppas att den funkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0