USA

Nu har jag äntligen fått mina saker. Min farbror skickade lite saker från USA (där han bor) Jag bad om ett par Converse men han skickade med lite andra saker: Två tröjor och lite läppglans och andra saker. Jättegulligt! Men jag är såklart värd
det. Nu väntar jag bara på att min Ed Hardy keps ska komma. Kunde inte köpa någon Ed hardy keps här i Sverige eftersom att de typ inte säljs längre :S Så jag bad min morbror skicka de från Polen.

Egentligen bad jag min farbror att skicka rosa lågsulade converse men ångrade mig sedan efter ett tag och ville ha vita högsulade istället. Och som tur var skickade han det oxå! :D Är iallfall skit glad, och ska ta hand om de jätteväl (extra noga för att de är vita) ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0