Träffa Nicky dagen

Idag efter skolan åkte jag till stan för att träffa Offi.
Vi var där i ungefär en minut, vi gick inte in till någon affär för vi skulle till Nicky, för han kom hit till Göteborg igår. Så vi tog spårvagnen och åkte till det hotellet han var på. Vi fick reda på vart han var genom hans blogg. Han hade ett par bilder på stället han var på. Och han hade en bild på det hotellet han var på.

Först så satt vi precis utanför hotellet och väntade på att han skulle komma, men efter en halvtimme ungefär så tröttnade vi och tänkte att vi kunde gå in till reseptionen och fråga ifall han bodde där, så att vi lixom inte väntade i onödan.
Jag vågade inte gå in och Offi ville inte gå in ifall jag inte följde med henne, och vi stog i ungefär en kvart och typ försökte ''reda ut det'' Men till slut gick Offi in och frågade. De sa att de inte fick säga vilka som bodde där -.-' Vi vet ju att han är där lixom! :S

Ialf, sen så var det typ en säg som sa att han var hämsk, efter att Offi berättat att han var med i Bigbrother, för tydligen så kollar hon oxå på det. ;) OCH HAN ÄR INTE HEMSK!

Efter att vi väntat på honom gav vi upp och gick och köpte oss lite gott (muffins) och stack efteråt in till stan. Vi var där en stund och provade lite kläder och sånt. Efter det orkade vi inte gå runt mer så vi bestämmde vi oss för att ta vilken spårvagn/buss som hälst, så vi tog den som kom först av alla och det var 6an, så vi åkte till änshållplatsen och åkte sedan tillbaka.

På vägen tillbaka så kom det typ upp ett fyllo på spårvagnen och typ börja gp runt och luka på varje tjej som satt o spårvagnen och typ börja ropa: jag älskar kvinnor, specielt med god parfym osv. Jag tycket det var jättekul. Som tur va så var det en tom plats mellan offe och en annan tjej och han fyllot höll på att sätta sig ocg tjejen bredvid sa åt honom att sätta sig någon annan stans. Haha, sen så typ började vi fjolla oss på spårvagnen... det var iallfall en skit kul dag, hoppas ni andra oxå haft en bra dag... elr kanske inte !? ;)

Nu ska jag kolla på Bigbrother!

PS: Bilderna vi tog kommer Offi att lägga upp sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0