"Sun"day

Idag gick jag på Liseberg igen.

Det var egentligen tänkt att jag, Louise och Linnea skulle gå. Men Linnea var tydligen hos sin pappa, så hon kunde inte. Därför åkte jag och Louise in till Liseberg själva.
När vi väl kommit dit så träffade vi Hannes, Johan, Calle, Herman, Erik och någon kompis till dom typ :)
Så vi gick runt och åkte saker tillsammans.

Runt fem-tiden var jag tvungen att gå, eftersom att jag skulle äta på resturang med familjen.
Vi åt på någon Italiensk resturang tror jag. Där beställde vi pizza (Som var jätte goood!) :D
Sedan gick vi på bio och såg Pirates of the Caribbean 4.
Älskade den verkligen. Sjukt mycket humor och spänning ;)
Lite synd att den mest handlade om "Jack Sparrow". Jag hade ju hoppats på att dom andra skulle vara med. Och med det menar jag "William Turner" och "Elizabeth Swann". Ni som har sett filmerna vet säkert vilka jag menar.

Nu ska jag ta och plugga lite till Science provet som jag har imorgon. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll ;)






Hade inte lust att slösa bort mina "shopping pengar" på mat, så därför tog jag med mig lite "godsaker" hemifrån. ;)



Som ni ser så var Johan och Calle på topphumör idag :D



// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0