school

Gick till skolan fast än att jag inte kände mig så bra.

Som jag sa igår så skulle vi ju få veta vems saga som gick till final. Och gissa vems saga det blev?
Jo min ;) Så nu ska jag tävla mot vinnarna i dom andra klasserna.

Matteprovet gick nog inte så jätte bra. Glömde bort allt vi hade lärt oss typ. Och sedan kom det massa frågor som jag inte var beredd på. Så därför hade jag ju inte övat till just dom. Dessutom är inte matte mitt bästa ämne...

Har i alla fall studiedag imorgon. Kommer nog bara vara hemma och vila så att jag blir frisk snart. Sedan kommer Melissa och hälsar på nu på torsdag också. Kul kul :)


Efter skolan hängde Sara med mig hem. Jag hjälpte henne att skriva en saga, eftersom att hon var i Irak när vi höll på med det. Kanske lägger upp sagan på bloggen, om ni vill läsa den. Och om det är okej för henne förstås :p

Nu ska jag kolla på film och mysa med vovven ;)

// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0