Prao

Imorgon och på fredag så ska vi praoa, jag ska praoa hos min mamma, hon jobbar på ett dagis med små ungar... Egentligen ville jag praoa någon annan stans men jag orkade inte gå runt och fråga efter ''plats'' + att jag tycker att det är rätt så pinsamt när de typ säger ''nej'' :S Men vi får se hur det blir att praoa på dagiset.
Jag kommer att sluta tidigt och hitta på något sedan efter, vi får se vad som händer. ;)

Det är ju inte långt kvar till sommarlovet nu, ungefär 5 veckor.. ? Jag kommer att åka till 4 olika länder när sommarlovet kommer. Säger inte vilka det är än :D Men ser verkligen fram emot det. Längtar sjukt mycket. Vad har ni tänkt göra under somarlovet ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0