OMG!

HAR NI HÖRT ? VI KOMMER ATT DÖ PÅ LÖRDAG.

Har alla hört vad som har hänt. Det går ju fan en jävla f*cking gubbe och säger att vi kommer att på lördag den 21 maj enligt bibeln. Jag vet inte om jag ska tro på det eller inte. Men jag är ändå skit rädd. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag och Louise var ju typ de ända som var rädda i våran klass iallfall och gick typ runt pch fråga varje person vad de tycket och tänkte om detta här. Jag är iallfall skit rädd, jag är bara 13 år och vill leva livet. Tänkt om vi verkligen dör på lördag, då har jag slösat hela mitt jävla liv i SKOLAN!

Harold Camping som han hette (Gubben som säger att vi ska dö) säger att gud lät oss leva i 7000 år och det var typ det där med Noas ark och massa sånt skit, jag inte riktigt vad det var.

Jag visste egentligen inget om det här förrän Louise kom fram och sa det till mig i morse. Jag blev seriöst skit rädd och sprang runt och frågade alla som sagt. Sen så blev jag lung ett tag efter att ha frågat en lärare om detta och att det har hänt sånt här tidigare och att Jesus kommer att återupplivas enligt gubben. HUR FAN SKA HAN ÅTERUPPLIVAS NÄR HAN INTE ÄNS FINNS? :@ Ialf, där blev jag lung ett tag men nu efter att jag kommit hem och läst alla bloggar och nyheterna får jag panik igen. JAG VILL INTE DÖ! :O Jag har inte äns fått börja mitt liv typ.

Ni kanske tycker att jag är töntig eller så nu men jag är verkligen skit rädd! Och som sagt så vet jag inte riktigt om jag ska tro på det eller inte, ena stunden tror jag på det och andra inte... :S

MER INFO HÄR


Vad tycker/tänker ni andra där ute ?
Tror ni på det här eller inte ?

Nu måste jag ta och lugna ner mig ett tag och det gör jag genom att kolla på bigbrother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0