Ny design

Nu är jag äntligen klar med designen och headern. Vi skulle egentligen ha en annan design men sen så bestämmde vi oss för att ha denna som vi har nu.
Jag var klar med headern för ett tag sedan men det krånglade när jag skulle lägga in den på själva designen så jag var nära på att ge upp med till slut så fixa det sig, som tur var.

Idag har jag inte gjort något specielt. I skolan så bestämmde jag mig för att ha en nyttig vecka (men det blir ju typ bara halva, eftersom det är onsdag idag) Altså att jag inte ska äta godis och massa anrda god saker. Och typ gå ut och gå eller träna.

Men gissa vad jag gjorde när jag komer hem ? Jag gick raka vägen till skafferiet och tog fram choklad. Så jag klarar nog inte av att ha någon nyttig skit.Men jag ska iallfall försöka att inte äta så mycket gott under sommarlovet. Jag har tagit sånna här beslut flera gånger innan men aldrig gjort det, men jag ska VERKLIGEN FÖRSÖKA denna gången. Får se hur det kommer att gå... ;)

Ny ''kram sassa'' oxå. Vad tycker ni ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0