Nicky time!

Omg! Kan inte fatta det, läste nyss att Bigbrother-nicky (Niklas Frantassiev) kommer till Göteborg. Om jag inte kommar att träffa honom kommer jag typ att dö. Det är som att typ få träffa en världskändis för mig, typ som Michael Jackson eller någon liknande. Jag kommer att få spel om jag inte får träffa honom. Jag kommer helt änkelt att dö! Man kan lixom inte förlora en sån här stor chans. Vet inte riktigt vart han kommer att befinna sig i Göteborg men jag har frågat honom och om man inte svarar tänker jag åka runt i Göteborg om leta efter honom.
Jag och Louise ska fan åka runt och leta efter honom! ;)

ÄLSKAR DEJ NIKLAS FRANTASSIEV! <3






Kommentarer
Postat av: Marre

OMG aida han e ju helt naken fy fan vad äckligt!!!

2011-05-17 @ 21:37:28
Postat av: nea

asså aida det där e ju typ p***

2011-05-22 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0