My day

Tänkte berätta lite kort om min dag idag.

Fredagar är ju alltid jobbiga (när man går i skolan iallfall) För då var det typ länge sedan det var helg, därför tänkte jag och louise att vi skulle ta och köpa oss en kall och go energidryck så att vi orkar med dagen (och för att de är goa ;)) Vi fick en kick och blev jätte piga och glada men typ i slutet blev vi jättetrötta för då hade energin ''tagit slut'' Jag höll nästan på att somna då, det var våran sista lektion och den är nästan 2 timmar lång (SO) Och vi hade grupparbete och jag hade inget att göra vilket var värre för då ägnar jag mig ju inte åt något och tänker bara på att jag är trött och vill somna, häll nästan på att göra det.

Ialf, sen när jag kom hem tittade jag på bigbrother såklart ;) Idag kommer jag nog inte kunna somna, för att jag kommer att tänka på det så mycket. Undra vad gubben kommer att göra om inget händer... hoppas han går och dränker sig isåfall för att han tog dö på 5000 personer, eller asså de tog ju självmord på grund av det han har sagt (att jorden ska gå under)

Nu så ska jag fixa lite på designen jag håller på med och sen har jag bara tänkt att vila och kolla på tv.



En bild på mig vid nordstan som togs för ett par veckor sedan och kanske kommer med på headern ;)


Kommentarer
Postat av: Marre

sötis:P

2011-05-20 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0