Mini shopping

ChaCha bitchezzz! ;)

Det har typ varit skit dåligt väder nu under helgen, det har bara regnat (här i Göteborg ialf..) *Suck* Men regn stoppar inte mig från att shoppa ;) Så idag åkte jag till allum och köpte lite små saker som ni kan se.
Tyvärr så fanns det bara storlek S på jumpsuiten men eftersom att den var så fin så köpte jag den ändå. Jag har ju egentligen storlek XS men S är ju inte så MYCKET större.

Sen köpte jsg eyeliner för att se om det passar mig, jag brukar egentligen använda kajal men efter att man har haft den i ungefär en timma så smetar den ut sig, och då ser det ut som att jag typ har gråtit, eller gjort något annat :S Så därför tänkte jag att eyeliner kanske funkar bättre ? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0