Min dag

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. Först åkte jag till Liseberg och mötte upp Sara och hennes lilla syster. Sen åkte vi runt lite och åt efteråt. Sen börja det spö regna. Jag fattar inte varför det måste SPÖ regna just när jag är i Liseberg. Sicket jävla väder asså! :O Skit jobbigt. Jag fick gå runt med en ful jävla luva hela tiden. För som ni vet så gillar jag inte när håret blir blött ;)

Jag har en sån jävla otur... Ialf, sen träffade Sara en sina kompis som jag inte kännde. Kännde ingen av de :S Så det var inte så kul. Sen träffade jag på Louise och Linnéa och gick med de istället. Sen så träffade jag på några andra från skolan och lite annat folk jag kännde.
Det var min dag det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0