Liseberg

Ska åka till Liseberg idag men min älskade Sara. Det blir första gången för mig under 2011. Det ska bli skitskoj. Vi kommer att träffas kl 2 idag. Kommer att vara där hela dagen, därför kommer jag inte att blogga mer idag. ;)

Sara ringde mig kl 9 på morgonen och sa att jag var tvungen att gå upp. Ingen känner mig bättre än henne. För om hon inte skulle ha ringt mig skulle jag vaknat ungefär vid 12 tiden och det tar väll någon timme för mig att göra mig i årdning och isåfall skulle jag komma försent. Och det är ju inte bra! ;)

Det blev inte ett så långt inlägg då men det är ju alltid bra att veta vart man är/ska. ;)





Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hände igår kan du blogga om det kram :D

2011-05-14 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0