Latte o.o

När vi hade slutat idag så hänge Sara med mig till 7eleven där jag fick en gratis slush. Hade fått något gratis erbjudande typ.

Sedan gick vi till Burger King och köpte en latte.
Jag köpte ju en (is) latte på liseberg i söndags, som var jätte god.
Så därför trodde jag att "varm latte" skulle vara lika gott. Men så fel man kan ha då..
Jag och Sara hällde massa socker i latten, men den smakade ändå lika äckligt.

Sedan var Sara tvungen att gå hem, så jag satte mig på bussen med den äckliga latten i ena handen.
Av någon anledning drack jag faktiskt upp den. I slutet blev den ganska god :p

Men det var ändå första och sista gången som jag köpte varm latte..








// Offi


Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Fy faan va underbart sööt Sara blev på bilderna xd <3

2011-05-11 @ 19:06:47
URL: http://pandarabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0