Jorden är kvar!

Harold Camping hade fel - igen Domedagsprofeten Harold Camping, 89, fick inte rätt - den här gången heller. Han förutspådde att jorden skulle gå under i samma stund som klockan slog 18 i Nya Zeeland. Timmen är nu slagen - men jorden finns fortfarande kvar.

Haha gubbjävel! Hoppas han går och hänger sig eller något nu. Han har fan tagit dö på 5000 personer i onödan. Undra hur han känner sig nu efter att han har haft fel två gånger.

Ialf, var nyss och köpte lite kläder, eller typ en tröja, hittade inte så mycket. Visar den lite senare. Efter att jag var i stan en stund gick jag och min mamma och åt i en jättegod kina resaurang. Kina mat är min favorit mat + pizza.
Efter att vi hade ätit i kina restaurangen gick vi och mumsade på en glass.

Nu har Elin kommit hem till mig, vi ska fira att vi fortfarnde lever ;) Haha nej skoja bara, men asså vi ska typ kolla på någon film och sen gå ut en stund.

Ni får ha det sålänge bitchezz! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0