Gårdagen

Hade inte tid att blogga igår eftersom att jag kom hem från Amanda ganska sent. Hade ju tagit massa bilder också, men dom råkade hon ta bort från min iPhone när hon skulle föra över dom till datorn. Så därför fick hon skicka dom via msn. Ägnade typ 2 timmar åt att kopiera och spara alla bilderna. Haha, ni fattar säkert inte, men ändå ;)

Kommer kanske inte blogga mer idag, eftersom att jag snart ska åka iväg till Östergötland.


Gårdagens bilder:


Jag råkade sparka in en boll på någon annans tomt, så jag och Sara smög oss in för att hämta den :p












Kommentarer
Postat av: A

Ta bort den där jag "sparkar på dig"

Den där jag håller på att ramla av när sara satt på mig

och den då jag och sara springer. (sara är i luften)

2011-05-28 @ 17:32:43
URL: http://pandarabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0