Fuck you!

Sorry för förra inlägget bitchez men asså jag är sjuuukt arg på en person/personer. Jag skulle gärna ha skrivit namn och efternamn, vart personen bor och nummer, för jag bryr mig verkligen inte om den äckeln, men eftersom att typ vuxna läser min blogg så tänker jag inte göra det för jag pallar inte få skit för det :S Men man vet ju aldrig jag kanske gör det ändå ;) Haha hämskare än mig kan man inte bli, därför är ju ett tips att veta men man verkligen muckar med innan man börjar gör det. ;)

Ialf nog om det, idag var det verkligen jättefint väder. Jag cyklade hela dagen, först från skolan till skogen (skatås) sen hem till Linnea och efter det hem. Så det blev verkligen en lång cykel tur idag, du har jag fått blåsor på handen oxå efter att ha cyklat så mycket -.-'

Vi doppade fötterna lite grann och sen typ sola och satt och prata. Jättehärligt! Men imon blir det typ inte lika fint väder :( Men det är lungt så länge det inte regnar, för som de flesta vet så hatar jag vatten.

Haha fan vad härlig låt ;)




Kommentarer
Postat av: lollo

serriöst aida!XD den låten är ju pisssämst! det är bara en tjej som säger samma sak, det händer ju ingen ting -.- BOOORING!

2011-05-31 @ 20:55:24
URL: http://lollolind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0