Från 5 till 4 länder...

Det var planerat att jag skulle åka till antingen Italien, Turkiet eller Spanien för både mina föräldrar (inklusive mig) är leda på torsdag och fredag nästa vecka, men nu blir det inte så eftersom att typ något jävla askmoln har kommit, elr är på väg till Sverige, därför vill inte mina föräldrar resa bort, för de vill inte ''fassna'' kvar där och missa jobbet -.-'
Därför får jag stanna hemma i kalla Sverige...

Men jag är faktiskt inte så sur över det för jag ska ändå resa bort till fyra olika länder under sommarlovet! :D
Så här kommer mitt sommarlov att se ut:

Jag ska åka till vackra och underbara Holland (till mina kusiner) Jag kommer inte att bo i Hotell, utan jag kommer att bo hos mina kusiner. Jag kommer att vara där i ett par veckor, sedan kommer jag min familj och mina kusiner åka till Frankrike i ungefär en vecka kanske och bara njuta. ;) Efter att jag har varit i frankrike så kommer vi att åka till baka och stanna i Holland i några veckor till och bara vara där.
Men jag ska ju som sagt åka till fyra länder. På väg till Holland åker vi ju förbi Danmark, vi kommer inte att övernatta där men vi kommer att iallfall vara där i ett par timmar. Eftersom att vi måste åka båt från Danmark till Tyskland och det kommer att ta några timmar tills båten kommer så kommer vi att ''åka runt'' och se hur danmark ser ut, altså ''vara där'' ;)

Vi kommer att ÅKA BIL från Sverige till Holland och det tar ungefär 13 timmar. Och nästan halva resan är bara i Tyskland eftersom att Tyskland är så stort. Och ingen av mina föräldrar orkar köra 13 timmar i sträck så därför kommer vi att övernatta i Tyskland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0