Första och sista gången

Chaa alla bitchez! ;)


Idag var det typ vääärsta dagen på länge. Idag i skolan var vi tvungna att GÅ 12 KM! Jag vet inte vad ni tycker och det men jag tycker att det är plågeri! Medans vi håller på och dö, (går de 12 kmrarna) sitter lärarna och solar! :mad: Asså jag har typ 10 blåsor på varje fot, och det blev tillochmed hål i mina strumpor... Hur jävla skönt är det. Jag kan inte äns ta ett steg här hemma utan att jag får ont, jag hade lixom så ont att jag fick gå barfota hem och bära skorna, härligt va ? -.-'

Och gissa vad vi får efter att vi gått, djupfrysta pankor! Fyfan asså! Åt bara en liten sån och fick ta en god macka här hemma istället. Jag vill/kan verkligen inte gå imon får vi ska typ sporta änu mer -.-' för jag kan ju nt äns gå ett steg här hemma utan skor hur fan ska jag då klara mig imon !? Men om det inte vore för vädret skulle jag stannat hemma, men tydligen så blir det typ 25 grader imon och vem fan stannar hemma då lixom ? :S

Typ sånna som är dumma i huvudet !? ;) Finns säkert nån där ute som är det... right ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0