Dagen med Becca

Idag så stannade jag, Amanda och Rebecca kvar efter skolan med killarna (som hade fått kvarsittning). Vi spelade pingis och basket.
Efter typ 40 minuter (?) åkte vi hem eftersom att killarnas kvarsittning ändå snart skulle börja.

Rebecca hängde med mig hem, men eftersom att Amandas pappa fyllde år idag så var hon tvungen att gå hem till sig.

Jag och Rebecca gick först ner till min kusin Melissa, för att Rebecca ville se hur hon såg ut. Har nämligen berättat ganska mycket om henne ;)
Sedan gick vi hem till mig och åt frysta hallon och glass.
Därefter rakade vi benen och "busade" lite. Rebecca valde min outfit till imorgon också.

Nu måste jag plugga till spanska provet som jag har imorgon. Är helt säker på att jag inte kommer klara det, eftersom att vi ska kunna väldigt mycket. Sedan har vi Svenska och SO prov på torsdag nästa vecka. Så jag kommer ha fullt upp.











// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0