Clothes

Igår rensade jag ur min garderob. Och det var inte lite kläder som jag inte ville ha ;)
Men eftersom att jag kände att det var onödigt att slänga allt, så bestämde jag mig för att ge bort några plagg till Sara och Amanda. Så dom hängde med mig hem idag efter skolan. Innan skoldiscot började valde dom ut en massa kläder som dom ville ha. De fick typ 2 fulla ICA kassar var ;)

Nu efteråt känns det ju både bra och dåligt.
Bra eftersom att jag får mer plats för nya kläder. "Ut med det gamla och in med det nya". Mitt favvo "motto". :D
Och Dåligt eftersom att jag alltid får "beslutsångest" när jag gett bort saker. Och med det menar jag att jag är rädd att jag ska börja sakna ett visst plagg, eller nåt i den stilen. ;)


Det där var bara Amandas "klädpåsar". Sara ville lämna sina hos mig, eftersom att hon inte orkade släpa med sig dom till skolan. Därför får jag ta med mig dom imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0