again and again

Åkte till Liseberg idag efter skolan. Det var jag, Sara och Rebecca. Men Sara åkte hem när vi hade åkt Atmos Fear 3 gånger i rad. Sedan gick jag och Rebecca runt och åkte alla småbarns attraktioner. Eller vi försökte i alla fall. Vi fick bara åka Rabalder, Kaninresan och Farfars bilarna av dom attraktionerna som vi försökte åka. :(

Sedan träffade vi Philip, en kille som jobbar på Liseberg och som jag och Rebecca typ har blivit "bästa kompis" med ;)
Pratade med honom i en halvtimme, sedan drog vi vidare och träffade ännu en kille som jobbade där. Niklas hette han, och med honom pratade vi i typ 1 timme. Sedan gick vi tillbaka till Philip och snackade med honom fram tills Rebecca skulle gå hem. Och då stannade jag kvar.

Lärde känna massa andra som arbetade på Liseberg. Och så bestämde jag och Philip att vi skulle gå på dejt om 10 år när han är 29 och jag är 23 :D









 ← Niklas


Ska till Liseberg imorgon och på lördag igen ;)

// Offi

Kommentarer
Postat av: Kicki :D

Var det många i Liseberg :)?

2011-05-12 @ 21:34:39
URL: http://chiniesthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0