4D´s klassfest

Idag efter skolan så skulle jag åka och hjälpa till med 4D´s klassfest. Min lillebror går i den klassen :p
Så jag var med och höll i lekar/tävlingar och sånt. I början var allt jätte mysigt, alla hade roligt och ingen visste vad som snart skulle hända.
Sedan var det dags för att grilla. I en halvtimma grillade vi och åt tillsammans. Men när alla hade ätit upp så hände det en olycka. En kille klättrade upp i ett träd, och när han var nästan högst upp så slant han på en gren och ramlade ner.

Jag hann ta några bilder bara någon sekund innan det hände, så alla var på mig hela tiden och ville titta på bilderna om och om igen. Han bäddades ner bland massa filtar och blev omhändertagen av några föräldrar. Snart var ambulansen där, och två läkare tog snabbt över. Några av hans klasskompisar var så chockade att de grät :o

Nu sitter jag här hemma, och är fortfarande lite uppskrämd av det som hände. Ni anar inte hur högt upp han var när han föll. Och det såg riktigt läskigt ut. :(




Min lillebror i mitten ;)







// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0