10 saker jag skulle ha gjort innan jag dog

Tänk att det här kan vara våran sista dag. Inte för att jag riktigt tror på det men jag är ändå rädd. För att vara ens ''sista'' dag så har jag inte absolut inte ''levt dagen'' Hade bara en vanlig tråkig skoldag och sen kom jag hem och åt och kollade på bigbrother. Bra avslutnig på livet va ? ;) Verkligen inte!
Asså jag tror ju inte på det till 100% för isåfall skulle jag absolut inte ha levt min sista dag såhär.
Annars skulle jag:

1. Druckit mig full
2. Förlorat oskulden
3. Sprungit naken ute
4. Rest världen runt (om jag hann)
5. Åkt till S******* och träffat en vän jag inte har träffat på flera år.
6. Sagt till ALLA mina vänner vad jag egentligen tycker om de (både posetiva och negativa saker)
7. Åkt Atmos fear (vilket jag inte gjorde när jag var där för jag vågade inte)
8. Slått ner personerna jag HATAR
9. Opererat mig (för att få se hur jag skulle sätt ut om ''gjorde om'' lite)
10. Varit med i Bigbroher

Det är typ det jag skulle ha gjort. ;) Om jag kommer att dö av åldern så skulle jag nog ha gjort allt det där förutim 3an 6an 9an, och jag skulle nog inte ha slagit ner personerna jag hatar men någonting skulle jag ha gjort.

3an vill jag inte göra för att om jag måste springa runt naken så måste man ju göra det ganska ung för att hur skulle det sätt ut om en 60 åring sprang runt naken ? Det skulle ha sätt knäppt ut + att jag tror inte att man tänker på det i den åldern. Sen kan jag ju inte springa runt naken som ung heller för då kommer ju folk att se en och då tror jag inte att det är så kul att gå ut igen efter att alla har sätt en naken.. Ni fattar ;)

6an skulle jag inte heller ha gjort. För att jag tror oxå att man måste säga till sina kompisar vad man tycker om de rätt när man är rätt så ung. För att när man typ är 60 kanske man inte har de kvar, för som gamling tror jag inte att man har kontakt med de längre man orkar ju typ inte. Och om man gör det som ung kanske man inte har de kvar efter att ha sagt alltid (om det är en massa negativa saker) och jag tror att det alltid finns något negativt hos någon.

9an vill jag absolut inte göra. Jag är nöjd med mig själv och vill inte operera mig. För jag tänker inte förstöra mig själv. Jag tror oxå där att man måste göra det som ung, för som 60 åring tror jag inte att det är så viktigt med hur man ser ut och jag tror absolut inte att man vill operera sig. Och om jag gör det som ung tror jag inte att jag kommer att se så fin ut efter. För att när jag skrev det menade jag väldigt många oprationer för då vill jag ju ändra mig helt och se hur jag ser ut. Och man kommer ju antingen se ut som en docka eller något monster :S


Det blev ett rätt så långt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0