Vissa männsikor har verkligen inget liv -.-'





Så här är det Hiter: Jag kan hålla med dig om två saker.

1.
Kul att du skriver/erkänner att du är som hitler,eller heter, för det kan jag faktiskt hålla med om, eftersom att jag vet vem du är. Sen är det jävligt fegt av dig att inte skriva ditt riktiga namn, jag förstår att du inte vågar skriva till andra att de är tuffa, och därför skiver du det anonymt, men nu när du skrev ''hitler'', det säger ju allt lixom. Och om du har dåligt självförtroende (eftersom att du inte skriver ditt riktiga namn) så tycker jag att du inte borde skirva något alls. För det är vääldigt pinsamt.

2. Att jag är en tuffing behöver du inte säga, för det visste jag låångt innan du sa det. Men att påminna mig om det är ju väldigt snällt av dig! :) Så det får jag väll tacka för, ändå om det inte behövs lixom men man måste ju vara lite snäll tillbaka, eller ? ;) Sen att du tycker att jag är en tuffing för att jag bloggar tycker jag är lite konstigt, men alla har ju olika åsikter lixom. Men nu när jag vet att folk tycker att jag är tuff för att jag bloggar oxå är ju väldigt kul. Själv tycker jag att själva jag är en tuffing men jag tror du menar både att jag bloggar och att själva jag är en.

Det är oxå jättekul att du lägger ner din tid på mig och min blogg och att kommentera. Och hoppas att du för bättre självförtroende med tiden! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0