Hand i hand livet ut

Igår hann jag inte blogga eftersom att jag var med min underbara Sara. Jag kom hem ungefär vid halv 12 elr nått. Vi hade skit kul förutom att det typ spöregna hela tiden -.-' *Suck*

Vi satt och typ prata för det mesta men vi gjorde oxå en massa annat.
Sara hade fått en gittar och hon går inte äns i några gittarlektioner eller någonting men kan spela alla världens låtar utan papper eller typ kolla på noterna (eller vad det fan heter) Hon är verkligen jätteduktig, stolt över henne! :D
Jag vill faktiskt oxå lära mig att spela gitarr, har en piano hemma just nu och har gått i pianolektioner, men jag slutade efter några månader. Och det konstiga är att jag lixom lärt mig mycket mycket mer i skolan än på de piano lektionerna :S

Men gittar tror jag att jag aldrig kommer att lära mig, har haft det i skolan och jag fattade inte ett SKIT! Min lärare stog typ och förklarade i en halvtimme men jag fattade ingenting (såklart ;))

Ialf, vi tog oxå en liten promenad efter att vi hade ätit, alltid bra ;) Sen bakade vi ''kladdkakemuffins'' Altså, vi bakade enligt kladdkakereceptet men la de i ''muffinspapper'' a ni fattar ? (Om ni inte är tröga altså) Sen gick vi in på datorn och kollade på en massa bilder och filmer när vi var små, det var verkligen skit roligt, jag var typ 1 år och hon två, vi var lixom bästa kompisar redan då, sendan kollade vi på våra resor tillsammans vi kollade på när vi var i Dubai och Danmark, mer hann vi inte för klockan var typ 11 då. Men det roliga var att i varje film och på typ varje bild hade vi på oss EXAKT likadan kläder. Naawww :D
Och tänk er att vi har kännt varandra i 13 år och vi har aldrig någonsin bråkat eller någon liknande!
Bättre kompisar kan man aldrig bli!♥


Men tro mig, jag är inte snäll mot vem som hälst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0