Detta gjorde jag i Torsdags

Har inte hunnit/orkat skirva vad jag gjorde i Torsdags så tänkte göra det nu:


Jag och Lollo hade ju bestämme att vi skule sola i (skrev det) så vi gick ner till Härlandatjärn. Vi hann inte sola mycket fetersom att vi träffades ganska sent, typ fyra, men vi sola i mins en halvtimme tror jag. Sen blev det för kallt för att och det var inte alls mycket som så vi bestämmde oss för att gå och göra något annat istället. Blev inte alls brun. Sen bestämmde vi oss för att ringa Offi och fråga ifall hon ville göra något så vi ringde henne men hon kunde bara göra något till 8.

Så vi gick hem till Offi och var där en stund och snackade lite skit. Sen gick vi ut och tog en promenad. Klockan 8 kunde hon ju inte göra något eftersom att hon skulle träffa en person, men vi ville inte lämna henne så vi följde efter dom (Offi var med på det) Sen tappade vi bort de, vilket vi inte skulle ha gjort, men så blev det.. Jag och lollo letade en stund men sen gav vi upp och gick tillbaka hem. På hem vägen stannade vi vid en lekplats och sen tog vi lite ''hopp bilder'' ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0