No problem!





(Dålig bild :S)

Svar: För det första så är inte min mamma någon främling. Hon har nog sätt mig halvnaken många gånger, det är lixom hon som har fött mig och jag är en del av hennes kött och blod. Min mamma är som min bästavän och om det finns flera där ute i världen som har en dålig relation med sin mamma, så är det faktiskt inte mitt problem.

För det andra, vad fan skulle min mamma göra i mitt rum mitt på natten när hon har ett eget ? :S Så jag tror faktiskt inte att min mamma går in i mitt rum på nätterna, men om hon nu skulle göra det så är det hennes problem. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in en bild på dig när du ska sova ;)

2011-06-11 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0