Sunshine!

Fyfan vad varmt det har varit nu den sista tiden. Jag har inte kunnat sova alls eftersom att det har varit så varmt. Jag brukar aldrig ha öppet fönster (vet att jag har skrivit förut att jag alltid måste ha öppen för annars känns det som att jag inte kan andas), men jag kommer inte kunna somna om jag har det öppen eftersom att jag inte vill att insekter ska komma in och insekter är det värsta jag vet, så därför har jag alltid det stängt, men nu de sista dagarna har jag lixom inte haft något annat val än att ha fönstret öppent.

Men gissa om det hjälpte ? -.-' Nej! Jag sover alltid med underkläder eller topples, och de senaste dagarna har jag sovit topless, (inte bara för att det var varmt utan det är oxå mke skönare, brukar även göra det på vintern) Ialf, men det var ändå varmt, sen bestämmde jag mig för att sova utan täcke och det var ÄNDÅ VARMT! -.-' Så jag har inte kunnat sova någonting det senaste, någon mer än jag ? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte heller sova!

ps. topless menar du utan bh? :O

2011-06-08 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0