Sommarlov!

Fan vad härligt, det är äntligen sommarlov, tror inte att ALLA har slutat nu ? Vissa kanske slutar om några dagar osv. Men jag har iallfall sommarlov nu och det är verkligen skit skönt, och speciellt att slippa vissas äckliga face. Men det är verkligen ingen bra början på sommarlovet, det piss(spö) regnar här i Göteborg -.-', det gör det nästan VARJE ÅR! :S Men jag ska inte deppa för det (kanske bara lite gann ;)) 

Vad ska folket göra under sommarlovet ? :D Ni vet ju vad jag ska göra ;) Berättade det i ett annat inlägg, dock blev det unte riktigt som planerat, istället för att åka bil åker vi flygplan istället. För att sitta i en bil i 13 timmar klarar ingen av mina föräldrar av (inte jag heller) Så därför ska vi åka till Holland med flyg och eftersom att vi inte har en bil denna gången och inte kan åka till Frankrike med bil från Holland så åker vi flygplan dit oxå. Om vi hade åkt bil skulle jag ju åka till Danmark och övernatta i Tyskland oxå men eftesom att vi ska åka flygplan så blir det inte så :/

Jag blev faktiskt inte särkskilt besviken men inte glad heller. Asså jag gillar INTE Danmark och Tyskland, varför vet jag inte men så är det bara och därför hade jag inga problem alls med att vi inte skulle dit, men det skulle ju oxå vara ganska kul och åka och se länderna typ.. :S Men huvudsaken är att vi ska åka till Holland och Frankrike! ;)

PS: Fck mitt första myggbett igår! (Altså denna sommaren) ...Och det är absolut inte kul!... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0