Om du söker kuk har du kommit fel!





Rubriken säger HÄLFTEN. Och varför kallar du dig ''inte enzo'' och inte ditt riktiga namn ? Jag svarar när du har svarat, men svaret är ju klart och tydligt, du är för feg! ;)

Och herr ''inte enzo'' känner du igen din IP adress ?, för det gör jag..
_____________________________________________________________________________________________________

Jag tycker verkligen synd om sånna här personer, är deras självförtroende verkligen så lågt att de inte äns kan skriva deras riktiga namn ? Stackarna :( Att ni vågar skriva en massa skit bakom skärmen, men lixom kom fram och säg det till oss isället!?
Vissa mår faktiskt inte bra av detta, jag vet en person som verkligen mår skit, och jag tror inte att det bara är en som gör det, utan det finns en massa andra som oxå mår dåligt. Vissa kan ta åt sig mer än andra, och så är det. Tänk att personerna tillochmed tar bilder på sig själva när de gråter, och erkänner tillochmed att de mår dåligt av det, och jag tycker verkligen att det är modigt (elr vad man nu ska säga) av de. Men vissa personer är så jävla dumma i huvudet att de fortsätter, så jävla stört.

Men ialf, jag tar inte åt mig från er bakom skärmen utan jag tycker synd om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0