Och ni som tror att IP:n inte gör någonting kan ta och tänka om ;)

Här har ni lite IPn att ha kul med: För jag kommer att ha jäääävvlligt kul me de iallfall! ;)





--------

De här personerna som har kommenterat med denna IP adressen kan man beskriva med två ord: INGET LIV. Att sitta och kommentera en massa skit på våran blogg + lollos, är bara helt jävla onödigt! För vad fan får ni ? Jo, ni kommer bara att få en massa skit tillbaks, så ett tips är att sluta, meeenn det är försent KILLAR!

____________________________________________________________________________________________

Iallfall, är rätt så sur nu, jag och lollo hade bestämmt typ förra veckan, tror jag att det vara, att vi skulle sola, sen så kollade vi på vädret och det skulle tydligen regna idag så vi bestämmde oss för att sola nästa vecka istället. Men när man vaknar så är solen framme och det är typ 20 grader ute. -.-'

Men nu har vi iallfall bestämmt oss för att sola, dock blir det ganska sent eftersom att jag hade planerat att göra lite andra saker, för jag trodde ju att det skulle regna som sagt, men vi ska träffas halv fyra. Får hoppas att solen är kvar då. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt men du vet, att du kan bli anmäld av att lägga in någons ip på bloggen utan tillåtellse? Har du inte läst reglerna... i Sverige? Jag ber dig ta bort, min IP annars anmäler jag det. Jag vet jag var också lite dum... men jag skrev ju inget elakt jag skrev bara "Vilken storlek e det? värre än min mammas ;o" och det var min kommentar bara inget att ta illa upp för. Kram.

2011-06-16 @ 15:06:08
Postat av: din näsa

ääääääääääääääägd

2011-06-16 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0