Missed me? (;

Sorry för att jag inte har bloggat på några dagar. Men jag har ju (som ni vet) varit på landet. Och jag kände att jag behövde ta en kort "paus" från datorn ;)
Egentligen så gjorde jag väl inte så mycket. Jag klättrade väl mest i berg och njöt av den friska luften. För det finns ju typ inget annat att göra där. Förutom att åka båt, sola och bada. Men nu var det inte så bra väder för det.
Och så var jag ju där med familjen, M&M och "lill"kusinen (11 år). Och dom kanske inte är det trevligaste sällskapet som går att hitta :/

Bjuder på några bilder i alla fall. Sedan får vi se om jag bloggar lite senare. ;)



Alma ("lill"kusinen)


(Uppe i bergen)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0