Kläder, here i come ;)

Bakade preci maränger med choklad. Fick idén från lollo, hon skulle egentligen ha tagit med sig maränger när vi skulle gå och sola men de hann aldrig bli klara, och jag har varit så sugen sen dess så att jag fick göra egna, det blev lite ''deg'' över så jag fick ta och slänga det. Det tar jävligt lång tid, för mig tog det nästan 2 timmar tills de blev klara. För att man måste stå och vispa i nästan en halvtime (för mig tog det 45 -.-) Sen skulle jag smälta choklad och fixa ''degen''och det tog ungefär en kvart, sen så ska man ha de i ugnen i ca 1 timma.

Gjorde det oxå lite för att jag inte hade något annat att göra och vid datorn pallade jag inte sitta mer. Men jag tror inte att jag kommer att baka maränger nån mer gång, tror att jag köper istället ;)

Imon åker jag och Offi till in till Stan för att shoppa, vi kommer att träffas kl 12 och ag vaknar 12 men får gå upp 11 halv 11 istället så jag kommer inte att blogga imon ,men sakna mig inte FÖR mycket, jag kommer att komma tbx ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0