Jag är seg

I tisdags så var jag i stan med Offi, vi gick runt hela stan känndes det som, vi blev seriöst skit trötta. Det är ju typ super rea överallt i alla afärrer och allting tar ju slut ganska fort, så det är nog bäst att passa på nu. Jag köpte faktiskt inte så mycket, men dagen innan jag skulle till stan med Offi var jag oxå i stan, med min mamma då, köpte oxå ett par saker/kläder.

Orkar inte lägga upp vad jag har köpt nu, gör det kanske senare i kväll eller imorgon. Får se ;)
Men på lördag eller söndag ska jag iväg till stan igen, för jag får verkligen inte nog. Tror att jag måste göra något åt det här med att köpa kläder hela tiden, någon som har något förslag om vad jag kan göra ? ;)

Tror inte att jag är ensam om det ?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0