Isle of Wight

När jag ska åka på språkresa nästa vecka så bär det av till Isle of Wight. Anledningen till att jag åker dit istället är för att det var för lite "juniorer" som hade tänkt åka till Weymouth.

Men om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt riktigt glad över det :D
Isle of Wight verkar vara mycket roligare än Weymouth.
För där finns det så mycket som tretton olika sandstränder och flera nöjesfält och djurparker.

Studiebesök:
Ventnor Botanic Gardens.
Farmers market.
Bembridge lifeboat station.

Inkluderade utflykter och aktiviteter:
En heldags sightseeing i London: Big Ben, Buckingham Palace, Westminister Abbey.
En halvdagstur runt ön.
En halvdagsutflykt med Katamaran till Portsmouth.

Andra utflykter:
Sandown Pier,
Shanklin Shine
Strandbesök

Sporter:
Volleyboll och fotbollsturneringar

Aktiviterer:
Tippsrunda
musik- och utomhusaktiviteter
Exklusiva EF disco 4 kvällar i veckan.


Som ni ser så kommer jag troligen ha fullt upp under dom 3 kommande veckorna ;)
Och jag fick nyss reda på att man får tillgång till trådlöst internet och datorer. Så det kanske blir lite bloggande i alla fall ;)

// Offi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0