~Ingen rubrik

Precis som Sassa sa så ska vi ju åka till stan imorgon och shoppa.
Jag kommer tyvärr inte kunna shoppa så mycket.. eftersom att jag måste spara mina pengar till resan.
Åker ju om 9 dagar. Konstigt nog är jag inte det minsta nervös :s

Och för er som inte visste så kan jag ju ta och berätta detta igen.
Jag ska nämligen åka till England (Weymouth) på språkresa. Så jag kommer bo hos en familj i tre veckor, tillsammans med någon/några mer som också är på språkresa. Och sedan kommer jag gå i ("sommar")skola och åka på en massa utflykter och så ;)

Är osäker på om jag kommer att ha tillgång till en dator när jag är borta. Men jag hoppas i alla fall det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0