Ingen Bieber detta året...

Igår var det ju Bieber parad här i Göteborg, tyvärr så missade jag det. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle gå men Sara ringde och ville att vi skulle göra något, så jag var med henne istället. Och hon gillar inte Justin så hon ville verkligen inte gå, men det roliga är ju att hon hade Bieber glasögon på sig. Hahah, men hon säger att det INTE är Bieber glasögon och att hon köpte de för att hon tyckte de var snygga och inget annat.
Men det är Bieber glasögon! :D

Ialf, vi träffades i stan och typ gick runt och prata en massa och typ fikade. Det var jättekul iallfall, och som tur är så har det varit varmt hela denna veckan typ, jättehärligt! :D Och idag ska vi träffas igen, men idag ska vi träffas hemma hos henne istället.

Sen så har jag en grej på G som jag inte får berätta för någon. Det är bara en som vet och det är Sara såklart. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0