I´m back - bitchezz

Har inte kunnat blogga på ett tag eftersom att mitt internet har varit helt "fucked up" :s
Men nu är jag tillbaka och kommer blogga lika ofta som förut ;)

Hur som helst så har jag gjort en massa roliga saker under dom dagarna som jag inte kunde blogga. Men nu känns det lite "sent" att berätta om det.  

Imorgon är sista riktiga skoldagen för mig i alla fall. För på torsdag är jag ledig, eftersom att jag ska vara med på min gamla skolas avslutning - dom slutar 6 dagar tidigare än mig :(
Och på fredag ska jag åka till landet med kusinerna.

Hinner inte blogga mer nu eftersom att jag har ett skolarbete som måste lämnas in imorgon.
Sedan kanske jag drar ner till Härlandatjärn och tar ett kvällsdopp med Melissa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0